priligy nps

יוסי 050-5342196

איך לשמור על עור פנים מתוח וללא קמטים?

טיפוח עור הפנים, מתיחת פנים והעלמת קמטים ללא ניתוח וללא הזרקות, רפואה משלימה, תאי גזע בקוסמטיקה הוספת תגובה

מערכת העור בגוף האדם – הקדמה

העור בהגדרה הוא רקמה העוטפת את הגוף החי ובכללו גוף האדם.
העור הוא האיבר הגדול ביותר בגופנו ומהווה 15% ממשקל גופנו.
העור מכיל אלמנטים רבים כמו נימים, בלוטות זיעה, שיער, אברי חישה לחום וקור או כאב. וכן העור מהווה חלק ממערכת החיסון. יש בו כדוריות דם לבנות.
בגדול, העור מגן על גופנו בפני חדירת מזהמים. מעין קו הגנה ראשון וכן מגן על החלק הפנימי של הגוף מפני חבלות. לעור יש תפקידים נוספים. הוא שומר על
טמפרטורת גוף תקינה (כשחם מדי, על ידי מנגנון ההזעה הוא מקרר את הגוף) ומונע התייבשות.
הקרינה האולטרה סגולית חודרת דרך העור והופכת סוג של כולסטרול בגוף לוויטמין D ועל ידי תהליך ביוכימי הכבד והכליות משפעלות אותו לוויטמין פעיל.


עור הפנים

אם אנחנו מדברים על עור הפנים, הכוונה שלנו להאט את תהליך הזדקנות העור או לנזקים בעור מסיבות שונות.

טיפוח עור הפנים

טיפוח עור הפנים

מכיוון שהפנים הם החזית החשופה והבולטת ביותר של גופנו, אנחנו שואפים להצערת עור הפנים. עור פנים מתוח, זוהר, בריא ורענן. עם מרקם חלק נותן לנו מראה יפה וחלק
בניגוד לעור מדולדל עם קמטים המעיד על סימני הגיל.

יש לזכור: "אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני!"

 

יש אפשרות להאט את קצב תהליך הזדקנות העור, לשמר ולטפח אותו בכמה פעולות פשוטות:

בולט אדום שתית מים – חובה לשתות מים בכמות מספקת בין 6 ל- 8 כוסות מים ליום, במיוחד באקלים חם ובימים חמים. אחוז ניכר מהמים נמצא בתאי העור יהיו מים בכמות מספקת
נמנע התייבשות והתקמטות העור.

בולט אדום לשמור על עור פנים נקי – לשטוף אותו עם סבון טבעי ללא כימיקלים במים פושרים עד חמימים בוקר וערב למניעת זיהום, פצעונים ואקנה בעור ולאחר מכן לשטוף עם מים קרים
כדי לכווץ את נקבוביות העור. (מיותר לציין שהולכים לישון כשהפנים נקיות מאיפור). לאחר השטיפה לנגב את הפנים במגבת נקייה (כדי למנוע כניסת חיידקים לעור).

בולט אדום הגנת העור מפני השמש – חובה להגן על עור הפנים מהקרינה העל סגולית UVA ו- UVB, חשיפה ארוכה של עורנו לקרינה, על ציר הזמן גורמת לנזק בעור.קמטים, כתמי גיל
ונגעי עור אחרים וכן עלול להגביר את הסיכון לסרטן העור. מומלץ למרוח קרם הגנה בעל ספקטרום הגנה רחב. לפחות 15 ולחבוש כובע רחב שוליים.
מומלץ להימנע מחשיפת הגוף לשמש בשעות הקרינה החמות. אלא רק עד השעה 10:00 בבוקר או משעה 16:00 אחר הצהרים.

בולט אדום להימנע מעישון – ידוע שעישון מעלה את חומצת האמינו הומוציסטאין בדם וברמות גבוהות מהווה גורם סיכון להיצרות כלי דם. הפגיעה המידית היא בכלי דם קטנים כמו נימים
בעור. ובעור ישנם נימים רבים. כאשר זרימת הדם בעור לקויה חלבוני האלסטין והקולגן המשמשים לחוזק וגמישות העור נהרסים וסימני ההרס מתחילים להראות את אותותיהם בעור.
עור נפול עם קמטים.

בולט אדום להקפיד על תזונה בריאה – יש להרבות בירקות פירות ודגי ים. יש בהם מרכיבים לשמירה על העור כמו אומגה 3, אומגה 6, חלבונים, ויטמין A, אבץ וסלניום.
שתיית מיץ לימון מנקה את הגוף מרעלים ומשפיע לטובה על מראה עור בריא.

בולט אדום להימנע ממתחים (Stress) – העור הוא איבר כמו כל איבר בגוף וגם הוא מושפע ממתחים וכשהם קורים פעילותו משתבשת.
כדאי לעשות פעילויות מרגיעות במהלך היום כמו ספורט, יוגה, מדיטציה, הליכה, האזנה למוזיקה שנעימה לאוזן. לעשוק בדברים שנהנים מהם ונותנים סיפוק.
מתחים עלולים לגרום לאקנה, נגעים בעור ונראה סימנים להאצת הזדקנות העור.

בולט אדום שינה – הגוף שלנו נמצא כל הזמן בתהליך איזון (הומיאוסטאזיס) כדי שמערכותיו יפעלו בצורה תקינה בכל רגע נתון. תהליך האיזון מתבצע גם במערכת העור.
במהלך השינה התאים במערכות גופנו מתחדשים. לכן חשוב לישון טוב בלילה – 8 שעות מלאות וללא הפרעה.

בולט אדום טיפוח עור הפנים לבריאות העור – יש להשתמש במהלך היום בקרם לחות כדי להזין את העור בויטמינים וללחלח אותו ולהגן עליו מפני קרינה מזיקה.
בלילה יש למרוח שכבה עדינה של קרם לילה המכילה שמנים ארומתרפיים, נוגדי חמצון וחומרים מזינים אחרים שמשלימים את הטיפול של היום.

⇐ לראשונה בישראל! יש כיום אפשרות לטפל בעור הפנים, לשקם אותו ולהוריד את סימני הגיל באמצעות סדרת מוצרי קוסמטיקה על בסיס תאי גזע.
למצק את עור הפנים, להעלים קמטים וקימטוטים ולהחיות אותו הברך יעילה ובריאה ולהאט את תהליך ההזדקנות.

במקביל לטיפול היסודי את יכולה להצעיר את עור פנייך ללא פגמים (הורדת נפיחות מתחת לעיניים והסרת קמטים) תוך 2 עד 3 דקות למשך 9 שעות כדי להיראות במיטבך בכל נקודת זמן – להקליק כאן לפרטים!

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS