priligy nps

יוסי 050-5342196

הילד שלך עם הפרעות קשב וריכוז? מסומם משימוש בריטלין? סטודנט, אתה לפני מבחן? יש פתרון טבעי!

הפרעות קשב וריכוז (ADHD) והיפראקטביות, פורמולות סיניות מדור מתקדם, רפואה משלימה הוספת תגובה

במקרים רבים בזמן שהעובר בבטן, בזמן הלידה או אחריו בזמן שהוא מקבל פגיעה מסוימת, יש סוג של מוקדים במוח שהם לא בתפקוד. כלומר בעיית קשב וריכוז זו בעיה פיזית שנוצרה בבטן או בזמן הלידה. עד גיל 5 לא שמים לב לזה.
מתבטא בחוסר ריכוז, חוסר קליטת חומר, אי שקט. לילדים עם הפרעה זו לעתים לא נותנים מסגרות חינוכיות מתאימות כדי לעזור להם לעבור את האתגרים בהצלחה.
הגוף שלנו הינו "מכשיר" מאוד חכם ומנסה להעביר את מקור הפגיעה למרכז אחר במוח שיהיה אחראי לביצוע אותם התפקודים ובערך בגיל 15 תהליך זה אכן מתבצע והמוח מגיע לאיזון.

למה ריטלין לא טוב?
ריטלין (וקונצרטה) זה סוג של סם ממריץ, דמוי אמפטמין. השפעתו על המוח דומה לזו של קוקאין ומורפין, הריטלין מדורג עם קוקאין באותה קטגוריה בחוק הסמים המסוכנים. הוא מאוחסן בכספת יחד עם חומרים נרקוטיים כמו מורפין. סם אשר גורם לתלות עם הרבה תופעות לוואי שליליות וזה מאוד בעייתי! עלול לגרום גם להתנהגות פסיכוטית או חסרת שליטה בשימוש ממושך. משפיע על 70% מהילדים ומתבטא בצורה יעילה רק אצל 27% מהילדים וכל היתר נפגעים כמו זומבי (אישון פתוח ולא מגיב) – (זומבי = תופעה בפרמקולוגיה בה נוטל התרופה / סם נראה חסר הבעה תחת השפעת הסם).|הילדים צריכים לקבל LINCHZHI! עושים טעות שמטפלים בילדים בהפרעות קשב וריכוז והיפראקטיביות בריטלין ואם נותנים את התרופה הזו, כדאי לפחות בחופש הגדול בכדי שתופעות הלוואי לא יפריעו לפעילותם בחיי היומיום.

רופאים ופסיכיאטרים לא ממש יודעים להגדיר לפי סממנים גופניים את הפרעת קשב וריכוז והיפראקטיביות – ראו בסרטון


 

כל הפורמולות בקונצרן פוהו הסינית מיוצרות בטכנולוגיה המתקדמת ביותר למיצוי מכסימלי של החומר הפעיל.צריך לטפל בכמוסות LINCHZHI – לתקשורת עצבית הוא החומר המוביל! ולהשתמש גם בפורמולה הנוזלית למקרה הצורך לדיטוקסיפיקציה (=ניקוי רעלים) . LINCHZI, הכמוסות עצמן עשויות מג'לטין של סויה (צמחי). פטריות לינצ'י (=ריישי) – 65% (החומר שמוביל במוצר) Gonoderma Lucidum פטריית קורדיספס סיני – 35% Cordyceps Sinensis

אם יש פגיעה במוח של עובר שיצא זה עתה מרחם אמו.
יש מצב שיש תאי מוח מתים.
יש מצב שהתאים לא מתים אבל "סגורים" כלומר לא בתקשורת.
יש מצב שתאים בתקשורת אבל מקוטעת. ויש תאים נורמלים.

החומר ב-  LINCHZHI – מאיץ ייצור של נוירו טרנסמיטורים (=מוליכים עצביים) שאחראיים על התקשורת הבין תאית בתוך המוח. בגלל שהחומר בונה נוירו – טרנסמיטרים, הוא משפר את העברת הסיגנלים הבין תאיים במוח, מחדש תאים שבתפקוד אבל לא בתקשורת ובכך מחזיר את התפקוד הנורמלי של המוח. מרכיבי כמוסת הלינצ'י מחזירים חמצן וחומרים חיוניים לתפקוד של המוח (הלינצ'י עצמו מונע את הרס תא העצב) ועל ידי כך משפרים את הריכוז והזיכרון. ועל כן יעיל גם נגד תהליכי שיטיון (=דמנציה) והתחלת אלצהיימר – לעצור הידרדרות המחלה. חשוב לזהות אלצהיימר מיד כשמתחיל. מאוד עצוב לראות אדם נכנס לתהליך של אלצהיימר ושוקע בתוך עצמו. בתחילת התהליך כשעדיין אין הרס תאים משמעותי ניתן לעצור את ההידרדרות. ולשפר את תיפקודי המוח.

הכמוסות משפרות את תפקודי המוח לאחר אירוע מוחי. עדיף לקחת את הכמוסות לאחר האירוע. אם אין שטף דם מצחילים עם פורמולה נוזלית (פוהו אורל ליקואיד) וכמוסות לינצ'י. אם יש שטף דם ממתינים כחודשיים ומתחילים בטיפול. כמוסות הלינצ'י יעילות מאוד גם למחלת טרשת נפוצה, מחלה שבה נהרס ציפוי המיאלין בעצבים בתוך המוח. זו מחלה אוטואימונית, מצב בו המערכת החיסונית תוקפת את המיאלין ומזהה אותו כגוף זר. כמו כן הכמוסות יעילות גם למחלת ניוון שרירים (A.L.S) , מצב בו אין הזנה מתאי העצב לשריר ולכן נוצר קשיון בשריר.

בכל מצב שיש חוסר איזון בגוף הטיפול בכמוסות לינצ'י הינה חיונית ביותר מכיוון שתפקידה העיקרי לאזן את מצב המוח ומערכת העצבים אשר אחראיים על כל התהליכים שנעשים בגופנו בכל רגע ורגע נתון. הרבה פעמים הילדים צריכים מסגרת ולא ריטלין!

ה- LINCHZHI יעיל מאוד לסטודנטים בזמן לימודים ובפרט לפני בחינות. מי שצריך "לרדת מריטלין": הטיפול בין חודשיים ל- 4 חודשים. אפשר להוריד אדם מריטלין! מינון:1-2 כמוסות ליום לפי המשקל ולפי כמות הריטלין שלקח. ולקחת גם חומר נוזלי F001 או F002 לעשות דיטוקסיפיקציה (=ניקוי מרעלים).

על הפרעות קשב וריכוז והיפראקטיביות ואזהרה על תרופות ממכרות כדוגמת ריטלין והשפעות הלוואי השליליות כתוצאה מהשימוש בהן – להקליק כא

חוקרי אונברסיטת ניו יורק מגלים כי ריטלין מסוכן כמו קוקאין – להקליק כאן

בין מכלול הדברים שכמוסות הלינצ'י מטפלות: לילדים עם פיגור / או בעיה אצלם בזיכרון יש הרבה ילדים שלא התפתחו שכלית. נתחיל איתם עם כמוסות לינצ'י מ- 1/5 כמוסה בכפית ולהוסיף 1/3, 1/2 , 1, ולהמשיך איתו עם כמוסה אחת. הכמוסות מחזירות לאיזון טבעי את מה שמובנה בתוכנו. בניית מערכת עצבים עורכת זמן ממושך מבחינת טיפול! LINCHZHI – פורמולה סינית איכותית מדור 3 – פתרון מהפכני, פרי פיתוח של צוות מדענים בראשות פרופ' טאן יו ג'י האגדי.

הפורמולה אינה תרופה ומאושרת ע"י משרד הבריאות  בישראל כתוספי מזון. וכן יש גם אישור FDA
המוצר עבר את הבדיקות המחמירות ביותר בכל הגופים המוסמכים הרלוונטיים.

 

אם עדין לא קראתם את הדו"ח המיוחד שלי נגד ריטלין – לחצו כאן

אהבת את הפוסט? אשמח לשיתוף בין חבריך שישמחו לקבל את המידע החשוב הזה (-:

3 תגובות ל “הילד שלך עם הפרעות קשב וריכוז? מסומם משימוש בריטלין? סטודנט, אתה לפני מבחן? יש פתרון טבעי!”

  1. התגובה של עטרה קודרטי:

    היכן אפשר לרכוש את הלינצ׳י?

  2. התגובה של admin:

    אצלי ניתן לרכוש את הלינצ'י

    יוסי
    050-5342196

  3. התגובה של admin:

    שלום עטרה
    ניתן לרכוש את הכמוסות אצלי.

    יוסי
    050-5342196

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS